سيدرضا حسيني افزود: این اکیپها شامل نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی (چادر امداد)، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس است که به فراخور برنامهریزی صورت گرفته به شکل یک شیفت، دو شیفت و شبانهروزی به خدمترسانی خواهند پرداخت.
وی تشریح کرد: علاوه بر 27 نمایندگی مجاز موجود در منطقه، 5 چادر صحرایی به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات تعمیرگاهی در این مناطق دایر شده و با تجهیزات و ادوات کامل و حضور نیروهای زبده و ماهر آماده خدمترسانی است. همچنین 291 سرویس سیار امدادی در مسیر این سفر مهیای امداد به مشتریان خواهند بود.
وی گفت: همزمان با آمادهسازی و برنامهریزی استقرار و تجهیز اکیپهای امدادی، تدابیر لازم برای تامین و تهیه لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز طرح، پیشبینی و در هفته گذشته محموله این قطعات به محورهای خدمترسانی ارسال شد.
وی همچنین افزود: با توجه به حال و هوای مذهبی و خاص کشور در این ایام، پیشبینی شد که هموطنان در سایر شهرها و اماکن کشور نیز گردهماییهای حسینی برگراز کنند و بنابراین نزدیک به 1300 اکیپ امدادی در مسیر سایر شهرهای زیارتی کشور مستقر خواهند شد و به هموطنان خدمت ارائه خواهند کرد.
وی گفت: امیدواریم با بررسیهایی که بر نحوه ارائه خدمات در سالهای پیش شد و اقدامات تعمیمی و تکمیلی صورت گرفته بتوانیم در اربعین سال جاری، با همراهی زایران گرامی بتوانیم بهره اندکی از اجر معنوی این شور و شعور حسینی نصیب خود نماییم.
مدیر عامل ایساکو اظهار كرد: دارندگان محصولات ایرانخودرو برای دریافت خدمات یا ارائه نقطه نظرات خود میتوانند با شماره تلفن 096440 تماس حاصل فرمایند.
وی در پایان گفت: طرحهای ویژه خدمات
پس از فروش ایران خودرو در راستای انجام وظیفه خدمترسانی برتر، انجام
وظیفه در حوزه مسئولیتهای اجتماعی و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان
اجرایی میشود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/